Toyota Agya TRD-S A/T Limited


SPECS TOYOTA AGYA TRD-S LIMITED

Exterior
HID Projector Headlights 6000K, 15" TRD Alloy Wheels with 185/60 R15 Bridgestone Ecopia Tyres, LED Tail Lights, FI Low Mount Braking Light, Frameless Rain Wipers, Parking Camera and Rear Sensors, LED Daytime Running Light, 5 Zigen Muffler Cutter, Rear Wiper

Interior
TRD Synthetic Leather Seat, Keyless Smart Entry with Start Stop Button, Footlights, Optitron Display, Leather Steering Wheel with Audio Switch, 6.1" LED HD Pioneer Head Unit with Bluetooth, Garmin GPS, 6.1 Speakers Audio System with Rockford Fosgate Subwoofer, Pillars Ambiance Light, Auto Dimmable Rear View Mirror with compass and outside temperature, Stainless Scuff Plate with LED.

Safety
Dual SRS Airbag

Sunday, June 1, 2014

Refinish Panel Dashboard, AC dan Armrest Pintu Dengan Motif Kayu Di Toyota Agya

Untuk memberikan kesan mewah pada Toyota Agya saya melakukan finishing ulang pada panel-panel dashboard, control AC dan armrest di masing-masing pintu. Saya memilih untuk finishing ulang dengan penggunaan teknologi printing dengan media air pada panel-panel existing sehingga hasil finishing tidak tebal dan memberi kesan rapi dan tampak seperti OEM fitting. Untuk motif yang saya pilih adalah motif kayu dengan serat garis-garis. Hasil akhir akan jauh lebih rapi dan mewah daripada menggunakan panel-panel aftermarket yang tinggal ditempel di atas panel-panel existing.





4 comments:

  1. Bli sekalian harganya dijelaskan berapa abisnya ngih, tiang kebetulan di dps,
    Suksma

    ReplyDelete
  2. beli dimana gan? berapa harganya?

    ReplyDelete
  3. kang, sekalian dong estimasi harganya ? keren nih

    ReplyDelete